11 Kasım 2012 Pazar

aktiflikten sınıfta kalma

Selam deniz börülceleri!
Bu ay var ya Ankara'da inanılmaz etkinlikler var;
15 Kasım 'da Şükrü Erbaş'ın dinletisi var Telvin isimli bir mekanda Konur'daymış. Ben giderim arkadaş, hem giderim hem ağlarım, bahçemizde nar ağacı yoktu diye diye ağlarım.. Size bir sır; bence Abdullah Ataşçı, Ethem Baran ve Hasan Ali'mi görme ihtimalimiz de çok yüksek..
18 Kasım'da Mine Söğüt söyleşisi var Soul Bar'da ( olgunlar nu:18).. Deli Kadın Hikayelerini henüz bitirdim ve acının her türünü tattım, kanırttı beni.. Artık biraz da korkuyorum ama daha çok heyecanlıyım!
Veee 30 Kasım itibariyle Gezici Festival geliyorr !!
Van Gogh Alive deseniz hâlâ devam ediyor Cer'de.
 Konserleri ve DT oynlarını hiç karıştırmıyorum bu sefer farkındaysanız. 
Eh arada ders çalışmak mezun olmlak da lazım!
....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder